神o既創做係好奇妙。
呢次去台灣幾日,就睇到好多神偉大o既創做。就好似呢幅圖,佢叫做「十分大瀑布」,又有迷你尼加拉圭大瀑布,非常靚呢!!!(更多圖片盡左facebook)
上帝o既創做真係千奇百趣......
呢d係狠辣豆腐(有d似麻婆豆腐),個到o既人竟然話:「我地當小食,周不時就食架啦。」我問佢辣唔辣,佢話:「點會辣姐?」於是我買左一包試下,結果我食到變豬嘴(超辣!!)個個小販,fake我去幫佢做生意!?算啦,食得是福,食完之後再食雪糕o既時候,我仲以為個雪糕係辣o既……
一天,我跟一位要好的朋友在一間日式西餐廳午膳。原本以為可以好好跟老友聊聊天,又可大快朵頤,不亦樂乎。只是人算不如天算,鄰座一位「仁」兄,不顧體統,大聲高談闊論,說話又矯揉造作,我坐得不到幾分鐘,食物未到我已想吐,心中暗暗叫慘的時候,我的謙和好友竟做了我從沒想到的事情。
「喂,阿哥,你的刀叉都好吵耳啊﹗」語氣挑釁之至。跟著數次不斷譏笑我的好友,無聊不止,也下流幼稚。我很不忿,為何香港有九年免費教育,仍會有如此無腦的無賴?我的好友是昂藏七尺的健碩男孩,要是跟那「仁」兄衝突起來,就是光壓他已能扁他,根本無需動手。可是我的好友只從容的微笑,搖了搖頭,繼續安靜地吃他的午餐,也跟我如常談笑。