2010年4月1日星期四

請假

Susanna 導師:
本人(余靖嵐)、陳清如和馬家輝因旅行不能出席本星期天的教會聚會,特此,敬請批准!余靖嵐上

2010年3月28日星期日

哈呼~
終於考完試
又派左幾科
happy xdd(感謝神!)
成績唔錯
但係考完之後又好悶
有d想訓

之後星期五去打波
被部份fd放飛機sosad
unhappy
但係都打到2-3個鐘
心情一般啦

夜晚
啊媽係日本返黎
買左好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好多野(果真師奶團!!!!)
我「得到」一隻「內良鹿」公仔
一盒糖
仲有好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好多野........
收獲異常豐富
xd

BY MILK POWDER(奶粉)

2010年3月13日星期六

笛子比賽

三月啦!!!! 又係到校際音樂節既時候,
首先同參加者講聲加油!!!!

今日我要賽笛子既高級組,
首歌就唔係太難,
本來我都幾有信心可以攞獎,
但係到達比賽場地時,
我一路聽人練, 一路標汗,
D人真係吹得超勁!!!

幸好我地可以倚靠神,
人地吹緊時,我一路祈禱,
求神可以讓我有一個安定既心,表演時唔會太緊張,
可以發揮到最好,


感謝主,祂聽我的禱告.

雖然最後都係差1分先攞到獎,
不過好感恩,
主令我能夠發揮到最好!!!

2009年9月18日星期五

好失望

近排
睇番撒團開BLOG
個陣個D BLOG
真係好感恩有E個BLOG
可以比我地有分享
睇番每個月既文章都有10張8張
最多個個月就係開BLOG既一月有18張
睇番E+
一個月想有一篇都難
7月連一篇都冇
比起我上年過黎美國個陣
由手好閒
正日打BLOG
聽番中學D同學講
升上中四係難左煩左
其實真係冇咩特別
我係E邊都係一日6科
日日一樣
E個BLOG係為左F.1-F.3既團友黎上既
唔通真係得我地個一GRADE既人先打BLOG咩
上黎打BLOG唔駛你好多時間姐
10MIN都唔駛
點解唔上黎打下你既見證你既需求
幫你祈禱唔好咩
雖然我唔係香港
但係我都經常上黎睇
我見都冇人係到真係好傷心
好痛心LOR
上下黎啦!!

2009年8月30日星期日

戶外週@2009AUG

炎炎夏日, 大家去到沙灘好似咩唔想做咁, 所以初時好似都唔係好想去玩遊戲

但當大家去到沙灘時, 不單玩得好開心, 仲發現海邊才是最涼快既地方, 玩到傘都爛埋

就好似神為我地準備既, 我地有時都嫌棄

但原來衪預備既就是最好的, 是意想不到的, 感謝神讓我地有一個愉快既下午


遲來的POST


一直都想將依張相POST上來, 遲了不好意思
依張相係職員會戶外週PRE-TRIP時影既
我好喜歡依張相因為佢好似反映緊團契既生活, 大家手挽手, 一齊行
相中CARSON係想拉埋浩智一齊行, 就好似見到其他團友走失左, 你都要拉佢一把
雖然有D相中人會離開撒母耳, 但係大家係主既路上都係一齊行既
大家一齊努力, 加油啦!

THE LAST WORDS xd

眨眼一下,已經是個中4的同學了!!!!
也可說是高中的一年班,一個新開始。
團契,同樣,又是一個新起點,
相信會學得更多 ,更多......
言歸正傳,可以在撒母耳團契當中作團長,
確是我的榮幸,也感謝神的挑選,
讓我可以有機會事奉他!
在當團長的期間,
我的靈命也有增長,
認識神更多,和他更親密!
今天,看到很多隻"飛機",
內容也多為讚賞,實感欣慰 XD
多謝各位團友!!!!!
也在此希望新一屆的職員們,
可以做得更好,
使團友之間的關係變得更好,
使這個團契更團結,
充滿愛,
得神的喜悅~~~