2009年5月30日星期六

信心的考驗

努力,努力 &&努力!!!
相信各位團友也在埋頭苦幹地溫習ing,
若果沒有,那你就快點+++++倍努力了!
今季團契也配合團友的需要,
設有三個溫習週,
一方面當然是為了讓團友準備考試,
但另一方面就是要團友運用
大家從前在團契所學過的讀書法讀書,
希望大家還記得吧!
大家緊記,我們是一起在奮鬥的,
不止我們,還有上帝啊!!
而我,
不知是否中三太多科目,
太多測驗,
趕不上新的不知多少頁!
太多了,
仲有兩個星期便考試了!
點可以完成它們呢!
不緊要︿,
我還有上帝,
只要依靠上帝,
一定可熬過來的@
這一定是個信心的考驗啊!
大家為我禱告啦!!

2009年5月26日星期二

代禱


你有否試過禱告帶來的力量? 知道大家最近都為考試、功課、各式各樣的project都好忙碌和疲累。其實神常常在你身傍,等候你向衪說出你的需要。有幾點可以提下大家:


1. 要常常禱告 (凡是禱告,不住感謝) - 你今日感恩左未?

2. 主必垂聽我們的呼求 - 仲等咩呀?!

3. 要先求 祂的國祂的義.(先傳福音與祝福) - 有咩可以為其他人代禱

4. 全人交托,全心仰望 - 你既態度

5. 安靜等候 神的安排 - 信心既考驗

6. 神是信實.所求必得著 - 你有信心嗎?


最後,都為到中三既同學禱告。希望大家在選科上都有平安。你懂得去依靠神,衪必會保守你。這個也是信心的考驗呀! 另外都為到大家6月既考試禱告,求主讓大家都能好好分配時間,又能專心,還有健康的身體去應付考試。阿門。

2009年5月6日星期三

輸波!

上個禮拜
我代表羅省華人宣道會
同另外3間教會打足球友誼賽
我地係以淘汰賽既形式
雖然我地第1場輸左
不過我希望我地唔洗包尾
為我隻右腳祈禱
因為真係既唔掂
同埋我都唔係好精神
求主比我有精神d啦
你地有冇睇過熙信姐!!
佢走左都唔可以唔理佢ga
同埋你地有冇睇流浪漢世界盃同埋去睇馬灣個隻方舟呀??
真係好有意義ga

2009年4月25日星期六

禱告

明天要領詩,雖然唔係第一次,
但係都有d驚!
今個星期好好好好多東西要做,
好像做不完的...
請為我禱告:
1. 測驗頻繁: 叫我不要放棄,恆常地依靠上帝。
2. 明天領詩,叫我不要緊張=]
3. 選科愈來愈近,好confusing!!@@
4. 為我d 理科禱告,好難啊!
相信以上禱告事項跟中三的團友們都很密切,
也要為他們禱告!
另外,也為本團禱告,
為團友們事奉態度!
謝謝!

2009年4月14日星期二

職員退修CAMP

在剛過去的兩日,
一班職員和導師到了
露營退修。
這個行程真是充滿了上帝的恩典!
在出發前,我們不斷祈禱,
希望當天有好的天氣。
誰知一個天文台報告,說,
星期日和星期一會下雨,
把我的意志打沉了。但想起聖經常叫
我們有信心,相信上帝! 心想:要相信神!
少詩導師更發了一個電郵給我們,
叫我們有心理準備,可能變為日營!
幸好最後都決定去!
星期天一起床,感謝神!
還算好天~! 起碼有個太陽嗎!
是神蹟啊~~~~
這個CAMP確實充滿神的恩典!
神賜給我們鄺先生!!!!
不用我們走一條又長又遠的路,
不用拿著這麼多袋...
還有一把太陽傘,
仲有很美味的午餐....
多謝鄺先生,
也感謝神的預備。
還有很奇妙的事:
當我們準備離開營地,
突然雷聲一響,
一場雨正在醞釀,
很想灑"甘露",
不早不遲的雨在我們剛回到副堂時灑下!
很奇妙的恩典!~
在這個camp中完全感受到神恩典!
想知更多,
請click:
http://www.facebook.com/album.php?aid=71001&id=540329846&saved#/album.php?aid=71001&id=540329846
送上最...的相(不知怎說):

v.s.


2009年3月30日星期一

分享週有感


剛過去的星期日, 我地都好愉快地過左一個分享週

好高興大家都願意分享一些關於自己的事, 使到我都對大家認識多一點, 願意大家以後都可以分享自己多d(ummm.... 當然要係適當既時候, 大家明啦), 係主裡互相支持!

聽左大家既分享, 我有感動為以下既事禱告。如果都有感動, 都一齊禱告啦!

1. 為大家有既"身家", 恩賜, 興趣,傻點,志向而感謝神既祝福

2. 為大家覺得自己唔好既性格, 缺點, 壞習慣而求主幫助。靠我地自己, 好多時候都難有所改變, 求主幫助

3. 學習都係大家好重要既生活部份, 老師當中亦是使你"又愛又恨"的, 求主叫我們都不只看見老師的"特別", 也學習欣賞別人, 也可學習為我地既老師禱告

4. 求主叫我們能更多認識自己, 建立正確的人生目標
仲有冇其他呢?

2009年3月22日星期日

自律

今天山山的靈修分享令我有感~~
做合神心意的事,在團契上專心,
在主日學上專心..etc.
說實的,我自己有時都沒有百分百在崇拜,團契上
100%地專心,但我都起碼有少少野帶走~~
團友們! 那麼你們呢? 你們有沒有少少野帶走呢?
你們是為了好像今天啊sir話應酬啊媽而回來嗎?
在團契上,
不知道為何? 總看到一群女孩子交頭接耳,
不止,仲拿住電話係咁按按按按按.......
頭總是向下望的....不知你們在做什麼呢?
男的便在睇雜誌,打機,
會否有點過份呢?
導師不說,團友不說,
不是我們不知的!
不知為何,近呢幾個星期,
總是感到你們開始有點不專心!
緊記,
凡事都可行,但不都有益處!!