上個星期日
我番教會既祟拜
個牧師就話
點解你地信神
就算你地信神
點解你地又唔愛你地既弟兄姊妹
又唔信佢地
你連身旁既人都唔信
憑咩話你信
你未見過未feel過既神呢
愛人如己
係神希望我地做到既
更可況大家係弟兄姊姊呢
我地唔可以單單聽道
重要去明白當中既道理
去實踐出o黎
重有去教會唔係掛住玩呀
我呀哥e+次次去教會
上崇拜都訓覺咁制
幫佢祈禱啦
記住尊心咁聽道
唔明白就問導師啦
(重可以學埋都尊重人tim)
5好訓覺呀!!
(鄺太太會扭luck你耳仔o嫁)
2009年2月20日星期五
2009年2月13日星期五
但以理讀書法(II)
上次講到我用但以理讀書法讀書,
果然真係用心咗好多!
你地呢? 有否試過用它呢?
為榮耀上帝而讀書。
上次把焦點放在讀書的過程。
而這次就當然是結果了。
由於兩星期的考試,
我只是在最後的那星期用但以理讀書法讀書,
恰巧地可以作出一個比較。
昨天已經把卷全部派完了。
感謝神!我對本次考試都很滿意。
在開頭一星期考的科目,
只用自己的方法讀書,
所以成績一如以往,
只是一些7宇,8字頭。
跟平常差不多。
在後一星期的科目,
驚喜地,全部都是8字頭!!
真的後悔為什麼但以理讀書法的週會不提早一星期~~~
不過都好,可以比較下,都好~!
最感謝神的是,我測驗時不合格的BIOLOGY,
竟然分數DOUBLE咗,有80分,XD.....
好開心,老師仲讚我TIM。
不過佢不斷強調我DOUBLE咗個分......
感謝神! 大家不妨試用下!!
果然真係用心咗好多!
你地呢? 有否試過用它呢?
為榮耀上帝而讀書。
上次把焦點放在讀書的過程。
而這次就當然是結果了。
由於兩星期的考試,
我只是在最後的那星期用但以理讀書法讀書,
恰巧地可以作出一個比較。
昨天已經把卷全部派完了。
感謝神!我對本次考試都很滿意。
在開頭一星期考的科目,
只用自己的方法讀書,
所以成績一如以往,
只是一些7宇,8字頭。
跟平常差不多。
在後一星期的科目,
驚喜地,全部都是8字頭!!
真的後悔為什麼但以理讀書法的週會不提早一星期~~~
不過都好,可以比較下,都好~!
最感謝神的是,我測驗時不合格的BIOLOGY,
竟然分數DOUBLE咗,有80分,XD.....
好開心,老師仲讚我TIM。
不過佢不斷強調我DOUBLE咗個分......
感謝神! 大家不妨試用下!!
2009年2月1日星期日
Aza! Fighting!!!=)
抱歉~很久沒有上來打entry了`
因為最近都在忙...
只怪自己一直都沒有下甚麼功夫在讀書上,
忽然間要努力就覺得很吃力、很累
這次考試,,,其實已經進步了很多
從之前每科都慘心會否合格,,到現在已經全部合格了
(最開心是PE也合格xD)
也算是一個進步囉,,,雖然進步的空間也很大
我會繼續努力的!!!
一直以來都覺得主耶穌給了我太多
很希望可以為祂做些甚麼,,,
我想...現在我能做的就是努力讀書,讓神的名得榮耀吧!`
嘻` 團友們我們就一起為神:
Aza!Fighting吧!!!!
============================================
P.S.週會表已更新...導師/團友可以按來看看喔!x)
因為最近都在忙...
只怪自己一直都沒有下甚麼功夫在讀書上,
忽然間要努力就覺得很吃力、很累
這次考試,,,其實已經進步了很多
從之前每科都慘心會否合格,,到現在已經全部合格了
(最開心是PE也合格xD)
也算是一個進步囉,,,雖然進步的空間也很大
我會繼續努力的!!!
一直以來都覺得主耶穌給了我太多
很希望可以為祂做些甚麼,,,
我想...現在我能做的就是努力讀書,讓神的名得榮耀吧!`
嘻` 團友們我們就一起為神:
Aza!Fighting吧!!!!
============================================
P.S.週會表已更新...導師/團友可以按來看看喔!x)
2009年1月27日星期二
2009年1月22日星期四
但以理讀書法
在剛過去的一星期,
鄺先生跟我們介紹了
"但以理讀書法"。
在過去的這個星期,
是我最後一星期的考試!
星期日個日,我仲未溫完中史科,
於是我便第一次用但以理讀書法。
先用五分鐘讀經+禱告,求神賜予智慧和專注。
再用45分鐘專心溫習,剩餘的10分鐘休息。
那天回家後,立刻用這個態度去溫習。
起初我感到有點擔心,因為已經沒太多時間,
但我對耶和華有信心,相信佢一定會幫助我!
到考試那時,我都好擔心,
一打開試題,WOW! 立刻感到神的奇妙,
竟然全部都係我溫習時溫得最熟的題目,
立即感謝神! 神真是很奇妙!!
當然,這個星期我都用這但以理讀書法,
因為已知道它的奇妙,
仲有,溫習時都專心咗好多,
真的,我有智慧的感覺!!
記野都記得快咗!!
各位團友,當我是個見證,
用但以理讀書法溫習,
依靠耶和華去讀書,
所有榮耀頌讚都歸俾上帝~~
鄺先生跟我們介紹了
"但以理讀書法"。
在過去的這個星期,
是我最後一星期的考試!
星期日個日,我仲未溫完中史科,
於是我便第一次用但以理讀書法。
先用五分鐘讀經+禱告,求神賜予智慧和專注。
再用45分鐘專心溫習,剩餘的10分鐘休息。
那天回家後,立刻用這個態度去溫習。
起初我感到有點擔心,因為已經沒太多時間,
但我對耶和華有信心,相信佢一定會幫助我!
到考試那時,我都好擔心,
一打開試題,WOW! 立刻感到神的奇妙,
竟然全部都係我溫習時溫得最熟的題目,
立即感謝神! 神真是很奇妙!!
當然,這個星期我都用這但以理讀書法,
因為已知道它的奇妙,
仲有,溫習時都專心咗好多,
真的,我有智慧的感覺!!
記野都記得快咗!!
各位團友,當我是個見證,
用但以理讀書法溫習,
依靠耶和華去讀書,
所有榮耀頌讚都歸俾上帝~~
2009年1月3日星期六
新一年, 新的開始
訂閱:
文章 (Atom)
