2009年2月20日星期五

聽道要行道

上個星期日

我番教會既祟拜

個牧師就話

點解你地信神

就算你地信神

點解你地又唔愛你地既弟兄姊妹

又唔信佢地

你連身旁既人都唔信

憑咩話你信

你未見過未feel過既神呢

愛人如己

係神希望我地做到既

更可況大家係弟兄姊姊呢

我地唔可以單單聽道

重要去明白當中既道理

去實踐出o黎

重有去教會唔係掛住玩呀

我呀哥e+次次去教會

上崇拜都訓覺咁制

幫佢祈禱啦

記住尊心咁聽道

唔明白就問導師啦

(重可以學埋都尊重人tim)

5好訓覺呀!!

(鄺太太會扭luck你耳仔o嫁)

2009年2月13日星期五

但以理讀書法(II)

上次講到我用但以理讀書法讀書,
果然真係用心咗好多!
你地呢? 有否試過用它呢?
為榮耀上帝而讀書。
上次把焦點放在讀書的過程。
而這次就當然是結果了。
由於兩星期的考試,
我只是在最後的那星期用但以理讀書法讀書,
恰巧地可以作出一個比較。
昨天已經把卷全部派完了。
感謝神!我對本次考試都很滿意。
在開頭一星期考的科目,
只用自己的方法讀書,
所以成績一如以往,
只是一些7宇,8字頭。
跟平常差不多。
在後一星期的科目,
驚喜地,全部都是8字頭!!
真的後悔為什麼但以理讀書法的週會不提早一星期~~~
不過都好,可以比較下,都好~!
最感謝神的是,我測驗時不合格的BIOLOGY,
竟然分數DOUBLE咗,有80分,XD.....
好開心,老師仲讚我TIM。
不過佢不斷強調我DOUBLE咗個分......
感謝神! 大家不妨試用下!!

2009年2月1日星期日

Aza! Fighting!!!=)

抱歉~很久沒有上來打entry了`
因為最近都在忙...
只怪自己一直都沒有下甚麼功夫在讀書上,
忽然間要努力就覺得很吃力、很累
這次考試,,,其實已經進步了很多
從之前每科都慘心會否合格,,到現在已經全部合格了
(最開心是PE也合格xD)
也算是一個進步囉,,,雖然進步的空間也很大
我會繼續努力的!!!
一直以來都覺得主耶穌給了我太多
很希望可以為祂做些甚麼,,,
我想...現在我能做的就是努力讀書,讓神的名得榮耀吧!`



嘻` 團友們我們就一起為神:
Aza!Fighting吧!!!!

============================================
P.S.週會表已更新...導師/團友可以按來看看喔!x)

2009年1月27日星期二

新年快樂

導師,團友們,
新年快樂!
新的一年,新的開始!~
希望大家在靈命,
教會上,都步步高升!!!!
希望教會快高長大,
有多d新朋友!!
祝各位導師,團友,
身體健康!!! =]
新年快樂~~~~~~

提議

不如+個聊天室
如果有人on左line
就可以係個blog到傾計
令到大家方便d
重有呢團契個週會表
快d整理下啦!!

2009年1月22日星期四

但以理讀書法

在剛過去的一星期,
鄺先生跟我們介紹了
"但以理讀書法"。
在過去的這個星期,
是我最後一星期的考試!
星期日個日,我仲未溫完中史科
於是我便第一次用
但以理讀書法。
先用五分鐘讀經+禱告,求神賜予智慧和專注。
再用45分鐘專心溫習,剩餘的10分鐘休息。
那天回家後,立刻用這個態度去溫習。
起初我感到有點擔心,因為已經沒太多時間,
但我對耶和華有信心,相信佢一定會幫助我!
到考試那時,我都好擔心,
一打開試題,WOW! 立刻感到神的奇妙,
竟然全部都係我溫習時溫得最熟的題目,
立即感謝神! 神真是很奇妙!!
當然,這個星期我都用這但以理讀書法,
因為已知道它的奇妙,
仲有,溫習時都專心咗好多,
真的,我有智慧的感覺!!
記野都記得快咗!!
各位團友,當我是個見證,
用但以理讀書法溫習,
依靠耶和華去讀書,

所有榮耀頌讚都歸俾上帝~~

2009年1月3日星期六

新一年, 新的開始


各位團友


新的一年, 不知你有甚麼願望?


這個時候, 正是一個好時間去作回顧和展望


安安已經幫我們回顧了過去一年的一些事情, 不如大家在這裡展望一下來年的目標?


作為導師, 當然希望你們身體和靈性上也繼續成長! 我想用團歌的中文版去互勉一下:


我一日我主我懇求三件事
深刻認識
虔誠愛
緊緊地跟隨袮
每一日