各位親愛的弟兄姊妹:
剛過去的星期日,有沒有發現我唔係大家中間? 如果無,你必須配眼鏡,因為咁大隻嘅導師唔見咗都唔知,視力必定有問題!知唔知我去咗邊? 我去咗一間教會講道。好想告訴你們,我會留在大家當中至六月,七月就再唔會見到我。或許會去我星期日講道的教會事奉 (如果神帶領),或許是其他教會, 暫時都未知道,只知道唔會在大家當中!
Wattie導師很開心能認識你們,也很享受同你地一齊食魚旦和腸分粉,這一切都收納在我的回憶之中。很希望在餘下的五個月裡能再增加多一些美好回憶,又怕分離的時候將要降臨,所要藉此首先告訴你們!
希望你地努力成長,在言語、利為、愛心、信心、清潔上,都作信徒的榜樣!
2008年1月29日星期二
2008年1月26日星期六
2008年1月25日星期五
2008年1月22日星期二
2008年1月21日星期一
感謝神
再一次的感謝神,
神ge恩典不斷在我身上。
今日中文exam,
琴晚訓唔著,我係專燈
早d訓嫁,不過訓唔著,
因為前幾次中文test唔合格,
今日個個一個鐘ge recess,
我溫中文........好驚!
到exam個時,我一打開,
文言文,我冇啦....
竟然我跟住識做,
跟住d題目都ok喎!
哈哈哈哈哈,好開心啊!
我唸唔會唔合格ge......
感謝神!
神ge恩典不斷在我身上。
今日中文exam,
琴晚訓唔著,我係專燈
早d訓嫁,不過訓唔著,
因為前幾次中文test唔合格,
今日個個一個鐘ge recess,
我溫中文........好驚!
到exam個時,我一打開,
文言文,我冇啦....
竟然我跟住識做,
跟住d題目都ok喎!
哈哈哈哈哈,好開心啊!
我唸唔會唔合格ge......
感謝神!
訂閱:
文章 (Atom)
