2010年6月26日星期六

Finally

Finally,
考完試囉!!!
無試一身輕xd

經過十一日既拼搏,
終於可以休息一下,
不過自問考得唔係太好,
尤其是geog,
真係好易.............................................炒!!!???
好彩個個都話今次考試好難,
拉curve都應該入到phy chem bio.

剛剛昨天同同學打英式桌球,
三個鐘先打得兩盤,
唔知係我地差,
定係英式實在太難打????
見到有D白領去打
有D諤然,
佢地唔駛返工咩????

2010年6月25日星期五

考完試囉~

呢幾日
過得好慢
等完成績
就po-exam
好悶sosad

先講成績=]
派左
ok滿意
感謝神!!xd
雖然盡左全力
但仲有進步o既空間
要努力\0/

今日(是日為*5)
po-exam被人叫去打波
打到死人
係咁上籃、中距離遠射
手都斷sosad
下星期又再黎
點算呢……

話雖考完試
但又好辛苦
囉命…………(y)

2010年6月3日星期四

歷史

呢篇網誌,係同歷史無關既。
今日,係我間學校中五同中七既畢業禮,邀請左我地school orchestra去表演。
今日,係我地orchestra第1次係學校外面表演。
表演既曲目係spring同can't help falling in love,兩首已經練左幾個月既歌。
為左係堂上個十分鐘,我地全部人今日都只係上左頭2堂。
高山劇場個台既感覺真係好空洞,聽唔清楚吹緊d咩。
表演完左,行過後台,聽到既第1句就係音樂老師話好好聽,
跟住行番我地間房遇到書記姐姐話好好聽。
番到去,指揮第1句講既就係:「好野~大家吹得好好聽,Jimmy So(我地既首席單簧管)炒粉(衰左)!」
樂團負責人李sir話演出好成功,120分都唔夠比,要比130分!
經過我既資料搜集,我地係係首席單簧管同2支小號吹錯野都無比聽眾發現既情況下攞到130分既(囧~)
指揮話,無論我地今次做得好唔好,我地已經成為左St. Margaret's第1個係學校外面表演既orchestra。
我地已經成為左經歷史既一部分......

2010年5月14日星期五

家...

  「學校是我們的大家庭。」這話果真沒錯。在學校裡,有兄弟,有姊妹,有夫妻,還有班中不同勢力之間複雜而耐人尋味的關係......
  但更重要的是,原來我的活動大多都跟學校有關。每天六時多起床,為的是準時上學;每週四帶著saxophone,為的是下午的樂器班;每月一直期待的,是該月的學校假期;每年夏天等待的,是開學的日子......此時此刻,讀書就像是我的全部。而且,雖然時間表上寫著4:05放學,但一般放學時間都是5時後。每天都會因為種種原因而遲放,有時放學後跟同學到M記hea一下又忽然到了必須以光速回家的時間。每天六時多出門,隨時在十二、三小時後才有機會再次接觸家的大門。有時在學校會忽然很掛念房間的睡床,但躺在床上卻又會想著明天上的課。
  原來我每天大部分時間都不在家。唉...減去睡眠時間,只有數小時在家中,為了善用時間,就此收筆

2010年5月1日星期六

又係遲左post......

世博尋日開幕啦
大家有冇睇到呀???
真係幾隆重!!!

大家想唔想去世博???
我就諗住暑假同我家人去上海世博(計劃中xd)
起碼可以增廣見聞, 擴闊視野!!!xd
世博真係幾好
可以認識不同國家既文化
又可以見到不同國家既有趣產品(應該xd)
本人就此鼓勵大家去去世博!!!!

最後
希望神可以保祐世博順利進行
唔好俾恐怖份子襲擊xdxdxd
有更多人可以去世博
增廣見聞, 擴闊視野!!!

遲左po.......(26/4)

你地估下4月26日係咩日子呢?
正是我生日xdd

個日朝頭早
有好多同學同我講
「生日快樂!!!奶粉=]」
好感動~
我未試過咁多人同我講
「生日快樂!!!奶粉=]」

個日又有多好同學
送左好多禮物比我
不過有一件
令我超反感(嘔)

個晚
我地成家去「大鍋口」打邊爐
食滯左
搞到無胃口食蛋糕sosad
啊爸啊媽都送左一樣禮物
令我開心到飛起(好似飲redblue咁xdd)

今年o既生日
非常開心
我真係唔捨得
呢24個小時…………t^t

2010年4月1日星期四

請假

Susanna 導師:
本人(余靖嵐)、陳清如和馬家輝因旅行不能出席本星期天的教會聚會,特此,敬請批准!余靖嵐上