Finally,
考完試囉!!!
無試一身輕xd
經過十一日既拼搏,
終於可以休息一下,
不過自問考得唔係太好,
尤其是geog,
真係好易.............................................炒!!!???
好彩個個都話今次考試好難,
拉curve都應該入到phy chem bio.
剛剛昨天同同學打英式桌球,
三個鐘先打得兩盤,
唔知係我地差,
定係英式實在太難打????
見到有D白領去打
有D諤然,
佢地唔駛返工咩????
2010年6月26日星期六
2010年6月25日星期五
考完試囉~
呢幾日
過得好慢
等完成績
就po-exam
好悶sosad
先講成績=]
派左
ok滿意
感謝神!!xd
雖然盡左全力
但仲有進步o既空間
要努力\0/
今日(是日為*5)
po-exam被人叫去打波
打到死人
係咁上籃、中距離遠射
手都斷sosad
下星期又再黎
點算呢……
話雖考完試
但又好辛苦
囉命…………(y)
過得好慢
等完成績
就po-exam
好悶sosad
先講成績=]
派左
ok滿意
感謝神!!xd
雖然盡左全力
但仲有進步o既空間
要努力\0/
今日(是日為*5)
po-exam被人叫去打波
打到死人
係咁上籃、中距離遠射
手都斷sosad
下星期又再黎
點算呢……
話雖考完試
但又好辛苦
囉命…………(y)
2010年6月3日星期四
歷史
呢篇網誌,係同歷史無關既。
今日,係我間學校中五同中七既畢業禮,邀請左我地school orchestra去表演。
今日,係我地orchestra第1次係學校外面表演。
表演既曲目係spring同can't help falling in love,兩首已經練左幾個月既歌。
為左係堂上個十分鐘,我地全部人今日都只係上左頭2堂。
高山劇場個台既感覺真係好空洞,聽唔清楚吹緊d咩。
表演完左,行過後台,聽到既第1句就係音樂老師話好好聽,
跟住行番我地間房遇到書記姐姐話好好聽。
番到去,指揮第1句講既就係:「好野~大家吹得好好聽,Jimmy So(我地既首席單簧管)炒粉(衰左)!」
樂團負責人李sir話演出好成功,120分都唔夠比,要比130分!
經過我既資料搜集,我地係係首席單簧管同2支小號吹錯野都無比聽眾發現既情況下攞到130分既(囧~)
指揮話,無論我地今次做得好唔好,我地已經成為左St. Margaret's第1個係學校外面表演既orchestra。
我地已經成為左經歷史既一部分......
今日,係我間學校中五同中七既畢業禮,邀請左我地school orchestra去表演。
今日,係我地orchestra第1次係學校外面表演。
表演既曲目係spring同can't help falling in love,兩首已經練左幾個月既歌。
為左係堂上個十分鐘,我地全部人今日都只係上左頭2堂。
高山劇場個台既感覺真係好空洞,聽唔清楚吹緊d咩。
表演完左,行過後台,聽到既第1句就係音樂老師話好好聽,
跟住行番我地間房遇到書記姐姐話好好聽。
番到去,指揮第1句講既就係:「好野~大家吹得好好聽,Jimmy So(我地既首席單簧管)炒粉(衰左)!」
樂團負責人李sir話演出好成功,120分都唔夠比,要比130分!
經過我既資料搜集,我地係係首席單簧管同2支小號吹錯野都無比聽眾發現既情況下攞到130分既(囧~)
指揮話,無論我地今次做得好唔好,我地已經成為左St. Margaret's第1個係學校外面表演既orchestra。
我地已經成為左經歷史既一部分......
2010年5月14日星期五
家...
「學校是我們的大家庭。」這話果真沒錯。在學校裡,有兄弟,有姊妹,有夫妻,還有班中不同勢力之間複雜而耐人尋味的關係......
但更重要的是,原來我的活動大多都跟學校有關。每天六時多起床,為的是準時上學;每週四帶著saxophone,為的是下午的樂器班;每月一直期待的,是該月的學校假期;每年夏天等待的,是開學的日子......此時此刻,讀書就像是我的全部。而且,雖然時間表上寫著4:05放學,但一般放學時間都是5時後。每天都會因為種種原因而遲放,有時放學後跟同學到M記hea一下又忽然到了必須以光速回家的時間。每天六時多出門,隨時在十二、三小時後才有機會再次接觸家的大門。有時在學校會忽然很掛念房間的睡床,但躺在床上卻又會想著明天上的課。
但更重要的是,原來我的活動大多都跟學校有關。每天六時多起床,為的是準時上學;每週四帶著saxophone,為的是下午的樂器班;每月一直期待的,是該月的學校假期;每年夏天等待的,是開學的日子......此時此刻,讀書就像是我的全部。而且,雖然時間表上寫著4:05放學,但一般放學時間都是5時後。每天都會因為種種原因而遲放,有時放學後跟同學到M記hea一下又忽然到了必須以光速回家的時間。每天六時多出門,隨時在十二、三小時後才有機會再次接觸家的大門。有時在學校會忽然很掛念房間的睡床,但躺在床上卻又會想著明天上的課。
原來我每天大部分時間都不在家。唉...減去睡眠時間,只有數小時在家中,為了善用時間,就此收筆。
2010年5月1日星期六
又係遲左post......
世博尋日開幕啦
大家有冇睇到呀???
真係幾隆重!!!
大家想唔想去世博???
我就諗住暑假同我家人去上海世博(計劃中xd)
起碼可以增廣見聞, 擴闊視野!!!xd
世博真係幾好
可以認識不同國家既文化
又可以見到不同國家既有趣產品(應該xd)
本人就此鼓勵大家去去世博!!!!
最後
希望神可以保祐世博順利進行
唔好俾恐怖份子襲擊xdxdxd
有更多人可以去世博
增廣見聞, 擴闊視野!!!
大家有冇睇到呀???
真係幾隆重!!!
大家想唔想去世博???
我就諗住暑假同我家人去上海世博(計劃中xd)
起碼可以增廣見聞, 擴闊視野!!!xd
世博真係幾好
可以認識不同國家既文化
又可以見到不同國家既有趣產品(應該xd)
本人就此鼓勵大家去去世博!!!!
最後
希望神可以保祐世博順利進行
唔好俾恐怖份子襲擊xdxdxd
有更多人可以去世博
增廣見聞, 擴闊視野!!!
遲左po.......(26/4)
你地估下4月26日係咩日子呢?
正是我生日xdd
個日朝頭早
有好多同學同我講
「生日快樂!!!奶粉=]」
好感動~
我未試過咁多人同我講
「生日快樂!!!奶粉=]」
個日又有多好同學
送左好多禮物比我
不過有一件
令我超反感(嘔)
個晚
我地成家去「大鍋口」打邊爐
食滯左
搞到無胃口食蛋糕sosad
啊爸啊媽都送左一樣禮物
令我開心到飛起(好似飲redblue咁xdd)
今年o既生日
非常開心
我真係唔捨得
呢24個小時…………t^t
正是我生日xdd
個日朝頭早
有好多同學同我講
「生日快樂!!!奶粉=]」
好感動~
我未試過咁多人同我講
「生日快樂!!!奶粉=]」
個日又有多好同學
送左好多禮物比我
不過有一件
令我超反感(嘔)
個晚
我地成家去「大鍋口」打邊爐
食滯左
搞到無胃口食蛋糕sosad
啊爸啊媽都送左一樣禮物
令我開心到飛起(好似飲redblue咁xdd)
今年o既生日
非常開心
我真係唔捨得
呢24個小時…………t^t
2010年4月1日星期四
訂閱:
文章 (Atom)