2009年3月15日星期日

全備學習法(一): 時間管理


上星期同大家分享左全備學習法中既時間管理方法, 係依到同大家重溫一下:


去管理時間之先, 當然是要有正確的目標:


目標管理: 讀書的目的是討神喜悅, 預備成為合神心意的學生, 將來被神使用, 立定後便全力以赴。


時間管理:
1. 祈求主賜下管理時間的智慧和決心
2. 認真執行規劃好的時間表
3. 在起床禱告後, 用一小時來讀自己喜歡的科目
4. 放學後每天讀三小時書的習慣
5. 每天預習及複習課本
6. 睡前禱告交托一天的煩惱


除了時間, 你生活上的其他方面也要關注:


健康管理
1. 早睡早起身體好
2. 定期運動操FIT D
3. 三餐食用有定時
4. 聆聽音樂好享受
5. 適當紓壓增效率


靈性管理
1. 規律地讀聖經和祈禱
2. 讀書前最少用15分鐘先讀聖經和祈禱
3. 必須參加教會崇拜、小組聚會


希望大家可以嘗試實踐, 應用時有甚麼得著或者困難都可以係依到同大家分享下


就算只係用到其中一兩點, 都已經好好! 大家努力, 加油! 為榮耀神而讀書呀!


2009年3月9日星期一

團契剪影(二)

感謝主,讓我們的團友有一個舒適溫暖的家,又願意給弟兄姊妹打擾一個下午!





大家睇下戶外週的照片!其他團友都可將你有既相post上來!







美味super的餃子!
大家都好鍾意玩大富翁!

團契剪影

想同大家分享一d團契活動既情況。雖然耐左d, 大家見諒!

康體活動 - 打羽毛球


































勝出者 - 羽毛球王子













後面好似有d野發生緊!!



2009年3月8日星期日

挪亞方舟

今日去左影音使團既晚會
睇到好多關於影音使團係亞拉臘山
搵到隻巨型既木製建築物
相信係挪亞方舟
有好多未公開既野都睇到
見到神既為大
影音使團係馬灣起左一隻1:1既挪亞方舟(08年尾建好)
希望你地係其中一個户外週去睇睇
同埋係復活節期間
會有一部福音電影係香港播
叫流浪漢世界盃
希望你地有機會睇到啦^ ^
我都會唸辦法睇ga啦
比心機讀書啦=]

2009年2月20日星期五

聽道要行道

上個星期日

我番教會既祟拜

個牧師就話

點解你地信神

就算你地信神

點解你地又唔愛你地既弟兄姊妹

又唔信佢地

你連身旁既人都唔信

憑咩話你信

你未見過未feel過既神呢

愛人如己

係神希望我地做到既

更可況大家係弟兄姊姊呢

我地唔可以單單聽道

重要去明白當中既道理

去實踐出o黎

重有去教會唔係掛住玩呀

我呀哥e+次次去教會

上崇拜都訓覺咁制

幫佢祈禱啦

記住尊心咁聽道

唔明白就問導師啦

(重可以學埋都尊重人tim)

5好訓覺呀!!

(鄺太太會扭luck你耳仔o嫁)

2009年2月13日星期五

但以理讀書法(II)

上次講到我用但以理讀書法讀書,
果然真係用心咗好多!
你地呢? 有否試過用它呢?
為榮耀上帝而讀書。
上次把焦點放在讀書的過程。
而這次就當然是結果了。
由於兩星期的考試,
我只是在最後的那星期用但以理讀書法讀書,
恰巧地可以作出一個比較。
昨天已經把卷全部派完了。
感謝神!我對本次考試都很滿意。
在開頭一星期考的科目,
只用自己的方法讀書,
所以成績一如以往,
只是一些7宇,8字頭。
跟平常差不多。
在後一星期的科目,
驚喜地,全部都是8字頭!!
真的後悔為什麼但以理讀書法的週會不提早一星期~~~
不過都好,可以比較下,都好~!
最感謝神的是,我測驗時不合格的BIOLOGY,
竟然分數DOUBLE咗,有80分,XD.....
好開心,老師仲讚我TIM。
不過佢不斷強調我DOUBLE咗個分......
感謝神! 大家不妨試用下!!

2009年2月1日星期日

Aza! Fighting!!!=)

抱歉~很久沒有上來打entry了`
因為最近都在忙...
只怪自己一直都沒有下甚麼功夫在讀書上,
忽然間要努力就覺得很吃力、很累
這次考試,,,其實已經進步了很多
從之前每科都慘心會否合格,,到現在已經全部合格了
(最開心是PE也合格xD)
也算是一個進步囉,,,雖然進步的空間也很大
我會繼續努力的!!!
一直以來都覺得主耶穌給了我太多
很希望可以為祂做些甚麼,,,
我想...現在我能做的就是努力讀書,讓神的名得榮耀吧!`



嘻` 團友們我們就一起為神:
Aza!Fighting吧!!!!

============================================
P.S.週會表已更新...導師/團友可以按來看看喔!x)