上次講到我用但以理讀書法讀書,
果然真係用心咗好多!
你地呢? 有否試過用它呢?
為榮耀上帝而讀書。
上次把焦點放在讀書的過程。
而這次就當然是結果了。
由於兩星期的考試,
我只是在最後的那星期用但以理讀書法讀書,
恰巧地可以作出一個比較。
昨天已經把卷全部派完了。
感謝神!我對本次考試都很滿意。
在開頭一星期考的科目,
只用自己的方法讀書,
所以成績一如以往,
只是一些7宇,8字頭。
跟平常差不多。
在後一星期的科目,
驚喜地,全部都是8字頭!!
真的後悔為什麼但以理讀書法的週會不提早一星期~~~
不過都好,可以比較下,都好~!
最感謝神的是,我測驗時不合格的BIOLOGY,
竟然分數DOUBLE咗,有80分,XD.....
好開心,老師仲讚我TIM。
不過佢不斷強調我DOUBLE咗個分......
感謝神! 大家不妨試用下!!
2009年2月13日星期五
2009年2月1日星期日
Aza! Fighting!!!=)
抱歉~很久沒有上來打entry了`
因為最近都在忙...
只怪自己一直都沒有下甚麼功夫在讀書上,
忽然間要努力就覺得很吃力、很累
這次考試,,,其實已經進步了很多
從之前每科都慘心會否合格,,到現在已經全部合格了
(最開心是PE也合格xD)
也算是一個進步囉,,,雖然進步的空間也很大
我會繼續努力的!!!
一直以來都覺得主耶穌給了我太多
很希望可以為祂做些甚麼,,,
我想...現在我能做的就是努力讀書,讓神的名得榮耀吧!`
嘻` 團友們我們就一起為神:
Aza!Fighting吧!!!!
============================================
P.S.週會表已更新...導師/團友可以按來看看喔!x)
因為最近都在忙...
只怪自己一直都沒有下甚麼功夫在讀書上,
忽然間要努力就覺得很吃力、很累
這次考試,,,其實已經進步了很多
從之前每科都慘心會否合格,,到現在已經全部合格了
(最開心是PE也合格xD)
也算是一個進步囉,,,雖然進步的空間也很大
我會繼續努力的!!!
一直以來都覺得主耶穌給了我太多
很希望可以為祂做些甚麼,,,
我想...現在我能做的就是努力讀書,讓神的名得榮耀吧!`
嘻` 團友們我們就一起為神:
Aza!Fighting吧!!!!
============================================
P.S.週會表已更新...導師/團友可以按來看看喔!x)
2009年1月27日星期二
2009年1月22日星期四
但以理讀書法
在剛過去的一星期,
鄺先生跟我們介紹了
"但以理讀書法"。
在過去的這個星期,
是我最後一星期的考試!
星期日個日,我仲未溫完中史科,
於是我便第一次用但以理讀書法。
先用五分鐘讀經+禱告,求神賜予智慧和專注。
再用45分鐘專心溫習,剩餘的10分鐘休息。
那天回家後,立刻用這個態度去溫習。
起初我感到有點擔心,因為已經沒太多時間,
但我對耶和華有信心,相信佢一定會幫助我!
到考試那時,我都好擔心,
一打開試題,WOW! 立刻感到神的奇妙,
竟然全部都係我溫習時溫得最熟的題目,
立即感謝神! 神真是很奇妙!!
當然,這個星期我都用這但以理讀書法,
因為已知道它的奇妙,
仲有,溫習時都專心咗好多,
真的,我有智慧的感覺!!
記野都記得快咗!!
各位團友,當我是個見證,
用但以理讀書法溫習,
依靠耶和華去讀書,
所有榮耀頌讚都歸俾上帝~~
鄺先生跟我們介紹了
"但以理讀書法"。
在過去的這個星期,
是我最後一星期的考試!
星期日個日,我仲未溫完中史科,
於是我便第一次用但以理讀書法。
先用五分鐘讀經+禱告,求神賜予智慧和專注。
再用45分鐘專心溫習,剩餘的10分鐘休息。
那天回家後,立刻用這個態度去溫習。
起初我感到有點擔心,因為已經沒太多時間,
但我對耶和華有信心,相信佢一定會幫助我!
到考試那時,我都好擔心,
一打開試題,WOW! 立刻感到神的奇妙,
竟然全部都係我溫習時溫得最熟的題目,
立即感謝神! 神真是很奇妙!!
當然,這個星期我都用這但以理讀書法,
因為已知道它的奇妙,
仲有,溫習時都專心咗好多,
真的,我有智慧的感覺!!
記野都記得快咗!!
各位團友,當我是個見證,
用但以理讀書法溫習,
依靠耶和華去讀書,
所有榮耀頌讚都歸俾上帝~~
2009年1月3日星期六
新一年, 新的開始
2009年1月1日星期四
09年啦!
各位團友,新年大大大快樂啊!!!!
新的一年,新的開始,
而且都係一年的結束,
不如黎個"回顧&前瞻" 啦!
睇番2008年,有人話唔係一個好年,
因為有好多天災,都有好多不好的事,
好似地震啦,雪災...etc.
仲有毒奶,淫照事件,
我地團契都係08年都有好多分離,
好似一年走咗兩個導師,仲有jim jim,
08年...講咁耐,真係冇樣好咩?
Beijing奧運,802佈道會...
呢D都係好事!
而係個D天災,分離內,
我地先睇到一D平時睇不到GE野!
係地震,我地睇到ge係人們守望相助的心,
係團契分離,我地先知道我地有幾愛我地GE
導師同團友.......
所以,2008都唔係好差姐!
我地仲有一班中一的團友黎咗!
團契都大咗,開心咗!
2008年要感恩的事:
1. 為到奧運成功感恩啦!
D 人成日話BEIJING奧運今年會唔成功,騙人的!
2. Wattie導師完成實習感恩
好唔捨得wattie導師啊! T_T
3. 為802佈導會感恩!
仲有好好多......
2009年,
團契都有一D CHANGE,
大家會開始有主日學!
大家努力啦!
祝大家2009年,
係各方面都大大大進步啦!
新的一年,新的開始,
而且都係一年的結束,
不如黎個"回顧&前瞻" 啦!
睇番2008年,有人話唔係一個好年,
因為有好多天災,都有好多不好的事,
好似地震啦,雪災...etc.
仲有毒奶,淫照事件,
我地團契都係08年都有好多分離,
好似一年走咗兩個導師,仲有jim jim,
08年...講咁耐,真係冇樣好咩?
Beijing奧運,802佈道會...
呢D都係好事!
而係個D天災,分離內,
我地先睇到一D平時睇不到GE野!
係地震,我地睇到ge係人們守望相助的心,
係團契分離,我地先知道我地有幾愛我地GE
導師同團友.......
所以,2008都唔係好差姐!
我地仲有一班中一的團友黎咗!
團契都大咗,開心咗!
2008年要感恩的事:
1. 為到奧運成功感恩啦!
D 人成日話BEIJING奧運今年會唔成功,騙人的!
2. Wattie導師完成實習感恩
好唔捨得wattie導師啊! T_T
3. 為802佈導會感恩!
仲有好好多......
2009年,
團契都有一D CHANGE,
大家會開始有主日學!
大家努力啦!
祝大家2009年,
係各方面都大大大進步啦!
訂閱:
文章 (Atom)
