總統大選結束
奧巴馬當選
好似唔關我地事咁
但係唔好唔記得
佢係8號議案投左no
姐係反對一男一女婚姻
重話會有好大既轉變
對基督教既信仰有好大既唔同
但係佢又話自己係基督教事工上
又做過野ga
大家真係要祈禱啦xD=]
2008年11月7日星期五
2008年10月29日星期三
Brick walls are there for a reason.
2008年10月15日星期三
無奈
聽安安講到數學
我都同大家分享一件好慚既事
唉!!講起就想丙個老師
係上個禮拜4
就有個細細地既quiz啦
咁我就做啦
冇啦啦比佢話我偷睇隔離個個wor
之後就比左隻蛋我啦
雖然我唔係全對
但係我e+邊左囉得B
同得一名比就難追啦!!!!
我都同大家分享一件好慚既事
唉!!講起就想丙個老師
係上個禮拜4
就有個細細地既quiz啦
咁我就做啦
冇啦啦比佢話我偷睇隔離個個wor
之後就比左隻蛋我啦
雖然我唔係全對
但係我e+邊左囉得B
同得一名比就難追啦!!!!
2008年10月14日星期二
謝謝主!
經過多次的Math Quiz,
我還是不合格......我要溫好maths!
在這幾天,只好不斷計,不斷計,不斷計
,不斷計,不斷計,不斷計.......
甚至不顧及自己的生命在ms. fok的
art堂上問maths...... 感謝神,冇俾佢.......
test個時,不太緊張,因為我溫咗,
而且有神同在^^
今日派咗lu! 成績理想..haha好開心!
感謝神! 在上一年至今,從未試過咁高分lu!~
好好好好好開心! 感謝神~
團友們,咁你地呢?
有冇咩感恩ge事呢,
可以打上這個blog個wor~
我還是不合格......我要溫好maths!
在這幾天,只好不斷計,不斷計,不斷計
,不斷計,不斷計,不斷計.......
甚至不顧及自己的生命在ms. fok的
art堂上問maths...... 感謝神,冇俾佢.......
test個時,不太緊張,因為我溫咗,
而且有神同在^^
今日派咗lu! 成績理想..haha好開心!
感謝神! 在上一年至今,從未試過咁高分lu!~
好好好好好開心! 感謝神~
團友們,咁你地呢?
有冇咩感恩ge事呢,
可以打上這個blog個wor~
2008年10月6日星期一
2008年10月5日星期日
浸聯會陸運會丙組4x100接力
2008年10月1日星期三
一個可怕既生日
每一年既10月18日都係我既生日
不過今年既生日就多左一件事
呀爺既火化日
係生日之前亦都有好多不愉快既事
1.呀爺死左
2.表姐病左(病到要番香港睇e生)(e度睇醫生太貴啦)
3.今日跑步重要整親隻腳
唉......
點解今年會咁嫁!!!!
不過今年既生日就多左一件事
呀爺既火化日
係生日之前亦都有好多不愉快既事
1.呀爺死左
2.表姐病左(病到要番香港睇e生)(e度睇醫生太貴啦)
3.今日跑步重要整親隻腳
唉......
點解今年會咁嫁!!!!
訂閱:
文章 (Atom)

