好開心啊! 我夢想成真啦!
記得......
中二的一堂D.T.堂,
我地啊sir係到講緊
讀大學要有好多服務嫁!
所以一定要係中學服務多d!
我仲以為佢係到講緊笑!(佢好鐘意講笑!xd...)
誰知,剛下一堂ge English,
個老師都係咁講! 原來係真ge!
再想想,我好似冇咩係學校服務過wor......
心想,閉啦! .......
由個一秒開始,我立志下年要做一個好似好勁,
好似好多野做,其實冇咩野做ge "垃圾prefect"
今年開學時,老師俾我地tick做"垃圾prefect"!
我當然tick咗啦! 點知要選的! Oh......
今日,終於選到啦! 感謝神的恩典!
:我會做好呢份工嫁! =]
2008年9月16日星期二
2008年9月11日星期四
上課的第一天
終於上左第一日既課啦
雖然只係上左6堂中既4堂+3min.
但係身心真係好疲累
D功課雖然好少
但係就難到飛起
特別係果個叫做Health & Safety 既堂
真係想死
重要重未申請到學生證
連書都未囉到
真係希望你地可以幫我祈禱
各位團友
你地讀書又點樣呀
可以打上黎
比我地同神幫下你ga^ ^
雖然只係上左6堂中既4堂+3min.
但係身心真係好疲累
D功課雖然好少
但係就難到飛起
特別係果個叫做Health & Safety 既堂
真係想死
重要重未申請到學生證
連書都未囉到
真係希望你地可以幫我祈禱
各位團友
你地讀書又點樣呀
可以打上黎
比我地同神幫下你ga^ ^
2008年9月9日星期二
開學一個cycle啦!
開學唔經唔覺,已過咗一個cycle!
開心ge時間真的過得很快(因第一個cycle係最free ge!)
唔知會唔會好快有到暑假呢!
在這一個cycle,真的沒有什麼溫習ge 心情!
要在下一個cycle 內,努力溫習!
要為我禱告啊! =] 今年多咗好多科!
phy chm bio,仲有liberal study! 真係terrible!
一定要好努力溫習同禱告! F.1 and F.2 ge 團友,
要珍惜你地依家ge生活啊! xd....
都要感謝神! 係呢個星期,
有d好緊要ge野----幫中三同學買file。
今日真係好驚! 拿著的是全中三同學的$$。
幸好最終都可以成功買到! haha! 感謝神!
請為以下事情禱告:
1. 中一團友適應
2. 本主日撒母耳團契的演出
要各演員用心去做,教導小朋友!
開心ge時間真的過得很快(因第一個cycle係最free ge!)
唔知會唔會好快有到暑假呢!
在這一個cycle,真的沒有什麼溫習ge 心情!
要在下一個cycle 內,努力溫習!
要為我禱告啊! =] 今年多咗好多科!
phy chm bio,仲有liberal study! 真係terrible!
一定要好努力溫習同禱告! F.1 and F.2 ge 團友,
要珍惜你地依家ge生活啊! xd....
都要感謝神! 係呢個星期,
有d好緊要ge野----幫中三同學買file。
今日真係好驚! 拿著的是全中三同學的$$。
幸好最終都可以成功買到! haha! 感謝神!
請為以下事情禱告:
1. 中一團友適應
2. 本主日撒母耳團契的演出
要各演員用心去做,教導小朋友!
2008年9月8日星期一
2008年9月7日星期日
迎新週
各位團友,大家好!
開學已經一個星期了!
不知道大家可否適應
上課的生活呢!
無可否認,暑假的生活
當然好過上學,但是
我們要緊記,
讀書是為了榮耀神而行!
所以我們要一起努力!
抵住魔鬼的引誘!~
其實我認為上課最難的是
抵住睡魔的引誘!
所以,我們要藉著禱告,
讓神去幫助我們!
因為只有神的能力才能
幫助我們!~~~~
**********************************
另外,新的學年開始了,
大家都會有一些的轉變,
例如,我們團契有新的團友!
在這,我們再一次歡迎你們!
希望大家都可以在blog上分享一下!
希望下星期都可以見到你地! ^0^
開學已經一個星期了!
不知道大家可否適應
上課的生活呢!
無可否認,暑假的生活
當然好過上學,但是
我們要緊記,
讀書是為了榮耀神而行!
所以我們要一起努力!
抵住魔鬼的引誘!~
其實我認為上課最難的是
抵住睡魔的引誘!
所以,我們要藉著禱告,
讓神去幫助我們!
因為只有神的能力才能
幫助我們!~~~~
**********************************
另外,新的學年開始了,
大家都會有一些的轉變,
例如,我們團契有新的團友!
在這,我們再一次歡迎你們!
希望大家都可以在blog上分享一下!
希望下星期都可以見到你地! ^0^
訂閱:
文章 (Atom)

