佈道會---招募工作人員
今日傳咗招募工作人員張表,
好似好小人填bo!
依家希望大家可以填多d野,
就係請大家幫手派單張啦!(呢項係冇人填)
希望我地全個團契一起去,
日期如下:
25/7/2008(五) 2:00-4:00p.m.
29/7/2008(二) 2:00-4:00p.m.
希望大家可以一起去吧!~
仲有,今日有返團契的團友,第讚!
2008年6月15日星期日
2008年6月13日星期五
2008年6月8日星期日
802佈道會
再有一篇有關802佈道會ge文章了。
首先,我地今日ge宣傳都講過,
我地希望招募一d人手,
分別有:
1. 當天ge司事
2. back stage
3. 預備小食(茶點)
4. 陪談員
5. 派單張
6. Set 場
希望大家為佈道會出一分力!"
仲有,佈道會已經有主題啦!
主題為"與我何干"
首先,我地今日ge宣傳都講過,
我地希望招募一d人手,
分別有:
1. 當天ge司事
2. back stage
3. 預備小食(茶點)
4. 陪談員
5. 派單張
6. Set 場
希望大家為佈道會出一分力!"
仲有,佈道會已經有主題啦!
主題為"與我何干"
2008年6月4日星期三
Math Test
我最驚ge math test派了!
感謝神喔! 理想!
感謝神! 好奇妙,神好似俾tips我咁!
test前,我同同學去library搵老師
問math,test前個日,我係全部notes
最尾個兩頁都唔識,仲知道係啊sir出,
死了!!!!!!!!!!so,全部問miss,
miss教咗我地做,跟住走咗!
我個時係仲未好明白,同同學一起
計,好似愈來愈明。
到咗test個時,感謝神,俾我有信心,
d題目就係我琴日問個d,感謝神~~
*大家是否準備exam呢? exam時都唔可以忘記神!!!
*為802佈導會禱告!
感謝神喔! 理想!
感謝神! 好奇妙,神好似俾tips我咁!
test前,我同同學去library搵老師
問math,test前個日,我係全部notes
最尾個兩頁都唔識,仲知道係啊sir出,
死了!!!!!!!!!!so,全部問miss,
miss教咗我地做,跟住走咗!
我個時係仲未好明白,同同學一起
計,好似愈來愈明。
到咗test個時,感謝神,俾我有信心,
d題目就係我琴日問個d,感謝神~~
*大家是否準備exam呢? exam時都唔可以忘記神!!!
*為802佈導會禱告!
2008年6月3日星期二
2008年6月1日星期日
802
從今天起,每一個星期我都會post一d有關802佈導會ge事情,
和一些代禱事項,希望大家用全力為佈導會出一分力!
以下是佈導會的內容:
麗城浸信會---青少年佈導會
日期: 02-08-2008
時間:5:00 - 7:00
地點: 麗城二期--浸信會聯會小學
內容: DRAMMA,敬拜(詩歌),見證,茶點等等.
Welcome 全部中學生,青少年人
和一些代禱事項,希望大家用全力為佈導會出一分力!
以下是佈導會的內容:
麗城浸信會---青少年佈導會
日期: 02-08-2008
時間:5:00 - 7:00
地點: 麗城二期--浸信會聯會小學
內容: DRAMMA,敬拜(詩歌),見證,茶點等等.
Welcome 全部中學生,青少年人
訂閱:
文章 (Atom)