2008年3月11日星期二

為妹妹禱告

妹妹仲未好,
請大家為佢禱告。
簡短~~

2008年3月10日星期一

ART

琴日我去咗同學屋企做art,
個盒做到...唔知點講,
幸好神安排了一位art很好的同學
佢幫我油咗d,竟然個盒好漂亮!
感謝神!神的恩典每一天都在我們左右
^^

2008年3月8日星期六

困難=成長?'

大家有無試過因為覺得神不公平呢?
我成日都會埋怨神...點解咁唔公平'
有一日放學,我同我個fd講'佢話,
"係呀,個天因為妒忌我地,所以成日都會囉走我地d野."
我諗左好耐,個天真係妒忌我地咩?!
係個時,我諗左好耐...忽然間就諗起約伯的故事,
就同個FD講左呢件事:
"約伯係一個好愛神,好相信神既一個人,
所以當時撒但就同神講,可以令同約伯離開佢'
神就話,好,你係佢身上做咩都得,但係就唔可以囉走佢既生命。
之後撒旦令到約伯失去佢所以既財產、身邊的人,
甚至從頭到腳都生囉毒瘡,佢更要有瓦片刮自己身體上既毒瘡,
但係約伯依然無離開主,都係咁相信神!
後來,神賜福給約伯比先前更多。"


其實,神唔係唔公平,更加唔係妒忌我地,
我地遇到好多既困難,其實都係一個試鍊
都係一個要我地經歷神既機會,


琴日,我好唔開心,好想放棄既時候,
我諗起一句大家都好熟悉的話"
「不要怕,只要信」
信,我地要相信神,
所以,每當你感到困難,失落時,要向神祈禱
因為我地要靠住神既力量去戰勝魔鬼
我地亦都要感謝神,
因為當你遇到困難時,就係一個你經歷神既機會,
更加係一個你成長的好機會!

2008年3月6日星期四

可怕的三小時

今日我地用special timetable,
所以我地放學時間為2:20。
返到屋企,想去toilet,
跟住我竟然開唔噃門,
............我的dad不斷幫我,
但都係出唔到去,我想起了
保羅的故事,我在toilet內
祈禱,希望神的幫助,
一小時過去了,仍不可出去。
我漸漸忘記了神,even想放棄,
不過心內突然的叫我想起神,
我再祈禱。
二小時過去了,我的嘗試開始有
用了,但剩下了的仍然不可拔掉。
2.5小時過去了,我在toilet內好肚餓,
好thirsty....好消息到了,搵人上門搞,
不過要6:30先到,(我困在內的時間是3:30)
只好耐心的等,這可能主給我的訓練(耐心)。
finally,我出到去啦!
感謝神! '開鎖的人就是神叫他幫我' 心想。

2008年3月5日星期三

感謝神

當我看到撒母耳團團長沛安對於自己團契blog的努力,心裏很感動、很欣賞,口裏不其然說出”感謝神”,讓撒母耳團有這樣好的團長。

沛安這麼主動在blog寫這麼多文章,還有鼓勵團友寫文章,我心裏很感動。你並不孤單的,有神與你同行,神必在天上記念你的努力。我亦會支持你,加油!

亦希望大家多多在這裏寫文章及回應,讓團長沛安並不覺得孤單。

2008年3月4日星期二

改變

今日我回到我的母校,
回到學校時見到一d
好耐冇見的同學,佢
地都有一d的改變,
而我都有,老師話我
高咗,哈哈!
其實每個人都有改變,
不過只是好定壞,
好就當然好啦,不過
如果係壞的話,就要
當你d朋友同你講點
點點...你就要祈禱要神
幫助你去改。
祈禱係一個親近神的行為,
其實打我地的blog都係一種
不錯的行為,唔知咩reasons,
你地唔打啦。唔得閒?想打不過俾
遊戲引誘住?驚打的野俾人笑?既然
你係一個基督徒根本唔驚會俾人笑,
我都有一個改變就係今日呢篇野打得long咗!
希望大家都可以改變去打我地的blog.
其實你打幾多無所謂,好過冇打,
只要你係真心的,打幾多都冇問題!

2008年3月3日星期一

時常感謝神

今日lunch的時候, 不幸的我俾木刺傷咗,
我不斷嘗試拔掉,但不可。
忍住的,過咗一 陣,
我再一次嘗試拔掉,
可以拔掉了!

*感謝神!可見神每天
的幫助我們。